Rödtott

Jag är rödhårig nu också. Så du anonyme byggare, jag är ingen skönhet nu. Jag har bara en toning i och när den kommer försvinna kommer jag offeciellt vara rosa hårig, hurra! Jag ska färga om det sen när färgen börjar åka ut. Måste vara varsam med håret nu. Skulle egentligen färga ljusa slingor idag men ska vänta. Iallafall 2 veckor, minst. Mitt hår mår inte bra om jag färgar det igen nu direkt efter. Det fixar sig, jag får väl försöka bära upp håret med hjälp av ansiktet! Lycka till på mig.

Ikväll är det uppesittarkväll på Bingolotto! Jag ska spela och vinna pengar!
Åååh imorgon är det jul allihopa. Jag längtar så mycket.

Idag skrev min saknade vän Kebbe. Så längesen vi pratade. Men någon dag på lovet ska jag träffa knärten. Det har jag redan bestämt. Bebis.

Nu ska jag skriva dikter.
Juuulen är här

Kommentarer
Postat av: kebbe :)

De kan du ge dig på att vi ska göra :) puss

2008-12-24 @ 02:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0