Pulkbacken

Idag har jag, mamma och båda systrar varit i pulkbacken. Helmysigt. Vi åkte madrass, bobb och tefat. Vi föll och ramlade och hade oss men himlarns vad mysigt det var. Jag vill aldrig förlora min barnsliga sida! Aldrig.
Sen efter att vi kom in kände jag bara att jag ville sätta mig ned och skriva lite här på bloggen. Men ska starx gå härifrån och kila upp till mor och far och systrarna och gosa ned mig i soffan och de Disney.
Ikväll däremot ska jag tända en massa ljus i källaren och se Sex and the city. Ett glas vatten och en skål pistage nötter, mumma.

Nu ska jag kila upp och gosa ned mig brevid syster liten. Syster mellan kommer nog ta datorn efter att jag gått härifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0