Önska mig lyckatill

Nu åker jag starx och klipper av mig kråkboet! Jag vet inte hur, bara att en bra bit av håret kommer ryka. Känns tungt men klipper man sig inte på ett halvår får man väl skylla sig själv antar jag. Men det kanske ser bättre ut senare när jag får lägga i de mörka slingorna. Kanske man får lite liv i pattrasket! Säg hejdå gamla och hej nya.  

Jag önskar att jag var lika modig som tidigare. Då frisörerna alltid fick fria händer. Nu låter jag dem knappt ta i mitt hår för att jag är rädd att de ska ta för mycket. Jag vet ju att jag inte kan få Mikaela-hår. Mitt är för tunt.. Jag fattar inte varför jag inte gör något riktigt coolt av det lilla jag har. Närå, istället låter jag det växa och se tunt och slitet ut. Bravo pucko säger jag bara. Nä, ska köra sidecut och sen färga mörkt? Fan å, jag gör det. Hoppas det blir bra!

Åhhh jag skakar av nervositet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0