Kul i jul i datasalen

Jag och Lovisa sitter och leker. Photoshop för fulla muggar och jag med noll talang eller kunskap om programmet. Går som det går. Vi gör utklipp av modellbilder. Rätt kul och jävligt simpelt. Men Lovisa kom fram till att göra ramlinje runt bilderna var massa gånger snyggare och sjuresor lättare! Fast jag kör på andra sättet. Skuggor och lager hit och dit. 

Så simpelt men rätt snyggt på något vis. Lite fräckt.
Tycker ni inte?




Utöver vår simpla photoshop stund har vi även suttit och blivit galna på årets minderåriga. Jag blir tokig. Var vi såhär högljudda när vi var yngst? - Jag hoppas inte det.

Nu är det rätt tyst tack och lov. Men deras diskussioner om alla världens saker är inget man vill vara i samma rum som när det är igång. Jag har inget emot våra nya men jag hatar deras decibell nivå!

Min blogg. min kära och älskade blogg. Jag älskar dig. 

Kommentarer
Postat av: Anna

2008-12-03 @ 13:52:09
URL: http://blackwell.blogg.se/
Postat av: Anna

(råkade skicka utan att skriva)



Ja såg faktiskt grymt snyggt ut!

Och jag blir också tokig på dem.. Åh vad man kan kan leva om! :P

2008-12-03 @ 13:53:36
URL: http://blackwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0