Kommentera mera, hjälp mig

Jag är ingen jätte flickig tjej och hatar att köpa saker som används en gång. Som nu till nyår. Jag vill inte ha massa paljetter och höga klackar. Jag vill köra en skönare stil. Jag har lite roliga idéer. Säg om det låter okej, tänk er att jag inte vill vara för tjejig.

Jag hittade en längre tunika på Cubus idag, en svart. Den täcker rumpan och är skuren så man kan låta den falla nedför ena axeln. Sedan till den hade jag tänkt ha ett bälte, ett sånthär flätat, köpt på MQ. Strumpbyxor blir det nog, vet inte om jag vågar satsa på färgade men det ser vi. Vill ha lite outstandigt look. Sen ska jag klippa sidecut på måndag och funderar på att köra björnborg pannbandet på det! Gillar det på något vis, om det passar mig återstår att se men än sugen på att ge det ett försök. Skor har jag inte riktigt funderat på. Beror helt på resten av stilen. Har ett par höga och riktigt snygga pumps från Dna. Röda med tåöppning och en rosett. Men om jag ska ha ett par skor blir det till att köpa några enkla pumps, svarta troligtvis. För rött och kanske färgade strumpbyxor går inte emot.. Det fattar till och med jag!
Hur som helst, till accessoarer hade jag tänkt ett par enkla örhängen, kanske bara ett par större "ploppar" liksom.
Ge mig förslag. Är jag helt ute och cyklar nu? Jag vill inte vara för tjejig, jag vill ha en lite tuffare stil.
Hjälp mig.
Fan ta mig till något mode katastrof program.. Jag hatar kläder ibland.

HJÄLP

Det blir inte sidecut... Det blir stor snelugg. Eller.. Jag vet inte.. Men inte sidecut iallafall. Hjälp

Kommentarer
Postat av: Johanna Henriksson

Hej Emma :)



Om jag vore du, så skulle jag ha ett par ljusa jeans, En/ett paljett linne/t-shirt antingen i någon färg eller svart eller vitt ,ett par sköna skor och nit örhängen :) Jag hittade ett par skit snygga på ur & penn i ö-vik när jag var där sist :)



dom är svarta åsså ser det ut som om det är nitar på dom. Skit snygga!



Det är mitt tips :)

Kram kram



till det kan du ha håret hur du vill :)

2008-12-20 @ 09:54:39
Postat av: Angelica

SIDECUT FTW (H) hähä. fettmedsnyggt.

2008-12-21 @ 23:12:45
URL: http://anelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0