Jag är lika rädd som vem som helst

Sitter och lyssnar på Johan Gustafson - Act Like Lovers. Texterna på hans låtar är väldigt härliga. Ni borde lyssna. 

Annars sitter jag och försöker koppla bort mina tankar och manipulera mina känslor för en stund.
Jag borde kanske också vara rädd för kärleken? Rädd att bli sårad? Jag är det. Jag är livrädd. Varje gång.

Ibland borde man lyssna på sig själv. Ibland borde man gå på första känslan. Ibland borde man inte vara så jävla envis.. Jag borde lyssnat till mig själv från första början. Jag genomskådade det ju..
Kommer den där känslan med åldern? Känslan att inte känna. Isåfall vill jag inte bli äldre...

:(

Mikaela ring mig när du läser detta. Jag måste få prata med någon nu.
Och du är av erfarenhet den bästa och enda jag kan tala med som verkligen förstår. Ring mig

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ibland är det bara skönt att inte tänka och analysera allt som händer. Ibland måste man bara koppla bort och vara känslokall.

2008-12-14 @ 18:56:30
URL: http://sofiathomasson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0