Keep it inside of me

Simply the best. 
Better than all the rest.

Jag vill att tiden ska gå lite fortfare. Bara en aning fortare så att jag får lite svar på mina funderingar. 
Jag står helt känslomässigt stilla nu. Det är drygt att inte kunna ta steg i världen som vanligt pågrund av min rädsla att kliva snett. Jag vill inte kliva snett och jag vill inte riskera att falla igen. 
Jag går hellre sakta fram och ta dagarna som dem kommer och sedan se därefter.
Men det är svårt, för det  är inte mitt sätt att spela. Inte mitt sätt att hanskas på. Inte mitt sätt - inte jag.
Jag ids inte skriva mer känslobabbel.
Förlåt för allt babbel som kommer ut ur mitt huvud och sedan förs till denna blogg. Jag är dålig på att hålla mina känslor inom mig. Därför jag funderar på att skapa en blogg till, eller uppdatera den - Asme.blogg.se.
We'll see about that.


Jag behöver en riktigt förstående människa hos mig nu.
Mikaela kom hem någongång ♥

Kommentarer
Postat av: mmmmmet

baaaby i coming sooon, very sooon!

love you

2008-12-10 @ 11:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0