Fail - Bingon



Min nya hårfärg. Hmmm...



Jag vann en ny bingolott, lycka till mig! Men det suger att man inte vinner mer. Jag har varit ett nummer från 100 kr, ett nummer från en platt tv och desamma för min familj. Vi vill vinna mer! Jag håller tummarna för den fjärde och sista bingon. Jag hoppas på vinst. Massa pengar. Tycker de borde vara snällare när det gäller bingon såhär vid jul, göra fler vinstlotter tillexempel. Jag menar, DET ÄR JUL. Vart är er kindness? Dumma bingolotts görare.

Men gud så Benjamin imiterade han i jönsson ligan bra! Jag höll på å dog. Fast den som skrattade mest var min mor. Herregud! Jag älskar när min mamma skrattar, gör en så glad!

Nu börjar bingon. Hejdå bebisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0