Godmorgon

Igår var jag hemma från jobbet. Min kropp la av helt. Kräktes på morgonen och var rätt loj hela dagen efter det. Tog mig ut på en promenad i snöovädret iallafall, men mer vart det inte. Men idag har jag både tränat OCH tänker åka på jobbet. Blir så rastlös hemma, och jag hoppas kroppen vill vara med på noterna idag.
Sedan har jag planerat in ett benpass ikväll efter jobbet dessutom eftersom jag inte kunde träna igår. Och helgens träning uteblev också så.. Måste komma på banan igen efter dessa vilodagar.

Blev en 30min pw med vovven imorse dessutom men är trots det skit trött nu ändå. Skit drygt! Hoppas jag piggnar till såfort jag börjar jobba..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0