Träning!

Du går mig på nerverna, anfaller när ingen ser och får mig att långsamt bryta ihop inombords! Men jag älskar dig, och tänker kämpa på tills du är perfekt. Tills du är att lita på i alla lägen, ALLA! Usch.. Dryga jycke. Dock min dryga jycke.

Träning idag med Mille och Lovisa, med några idiotiska och onödiga utfall från Loco. Tillslut fick jag nog och han fick gå in. Men innan dess var det GRYMT! Lovisa gav mig grym konstruktiv kritik och bra respons! Kändes precis som att jag var på kurs, haha. Men är helnöjd och dagen var verkligen så bra den kunde bli! Är så tacksam att ha turen att få träna med någon som vågar ge kritik och hjälpa, det är verkligen guld värt!

Och även om all träning går framåt, så måste fortfarande största fokusen läggas på bara Locos fula beteenden. Det är 30/70 nu ungefär. Det går alltså mer framåt än bakåt, så tur det! Men jag måste få bort hetsen vid lek, vaktandet och ja, hetsen vid lek. Det är nog drygaste delen nu. Men men, jobba jobba!


Kommentarer
Postat av: Lovisa :)

Du är så duktig Emma. Du gör ett riktigt bra jobb med honom. Ni har ju kommit jätte långt. Och ibland känns det som att man står still, det behövs ett par extra ögon ibland :)

2013-08-22 @ 08:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0