Det som var har redan varit

Jag börjar känna mig lite gammal. Jag ser inget ungdomligt i mig själv längre. När drack jag senast? Oktober tror jag. Krogen senast? Augusti tror jag.
Jag blir sällan bjuden på fester längre, men lider faktiskt inte, för jag kan eller ids oftast inte gå ändå.
Men jag börjar känna mig tråkig..
Men vad gör jag när jag hatar krogen? Och ordnas det hemmafester är det bara förfest tills folk ska på krogen.
Jag har tröttnat på det. Men antar att jag får skärpa mig lite.. Det har väl lite med inställningen att göra.
Kanske måste ta mig en tur på krogen, och göra det bästa av situationen..nångång.

Men och andra sidan, jag gillar mysiga hemmakvällar och lugnet. Jag kanske måste face the fact, jag trivs med att vara tråkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0