SMOOTIE

Idag efter skolan gick jag, Lindur och p på stan och kollade studentklänningar. Eller jag gjorde. Har nog hittat min, ubersöt och inte vit. Bryter jag student-mönstret nu och kommer vara missanpassad på scen och flaket? Äsch, isåfall är både jag och Lindur det, haha, så! Sen missade jag och p såklart bussen och gick på Waynes och fikade istället. Tog en smootie som var äcklig. Blev less, gnällde och fick tröstpussar av p.
Nu har vi iallafall varit på en promenad med gizmo som förövrigt är kåt på vår katt, Våfflan. Han gnäller och försöker sätta på henne stup i kvarten..snuskhund.
Sen gjorde vi riktig smootie och nu kom p nyduschad och mysig så jag ska ta och gå. Mys på g, you know!


Jag var ledsen, för den var äcklig.


Våra egna var iallafall goda! MUMMA


Blekfis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0