JUDGE

Fyfan vad jag är glad att jag valde en annan väg.
Ibland märker man inte förrän man valt att man gjort rätt.
Fan vad lyckan är stor.

Måste bara säga det igen. Jag hatar dömande människor.
Folk sa till mig när jag dejtade p att jag skulle hålla mig borta, att han inte var bra, att han bara slogs och söp. Under dessa 6-7 månaderna har jag nog både slagits och supit mer än honom och jag är varken alkholist eller kriminell! Varför måste folk döma folk på förhand?
P är den bästa pojkvän jag någonsin haft. Han är en underbar vän och en ännu bättre pojkvän som värdesätter dem som betyder något, högst. Alla har svagheter och även så han och jag och alla andra.
Han är iallafall ett prakt exempel på att man inte ska döma människor!

Sluta döm och lär känna istället.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig och pontus på en hockeymatch i början av säsongen och jag måste verkligen säga att ni 2 är sjukt söta ihop. Det syns verkligen att det är äkta kärlek mellan er både när man läser din blogg och ser er. hoppas det håller länge för er 2!

2010-01-04 @ 01:47:58
Postat av: Emmak

Ja så irri när folk dömer i förhand:/ Hatar att de går så mycket ryckten om allt och alla. bara skit.

Men de vi kan göra är att bättra oss själva så få vi hoppas de andra hänger på;)

2010-01-04 @ 18:20:18
URL: http://emmak.bloggplatsen.se
Postat av: E

Pontus är en helt underbar människa när man lärt känna honom! Och ni två verkar vara som gjorda för varandra!

2010-01-04 @ 18:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0