GIVE IT ANOTHER THOUGHT

"-Du som verkar gilla att tänka, tänk då ett steg längre. Ingen får höra det du får, ingen får ta del av det du har, inget jag gör gör jag för någon annan. Jag är bara din."
Det kallas kärlek.
Vilket jag måste börja ta till mig.

Jag har rast från rörligbilden. Jag håller på att sömna samtidigt som jag har ångest över att jag kommer göra bort hela vår klass när vi ska filma esteterna. Jag kommer ramla, fumla, filma fel, gör bort mig och bara vara ivägen. Inte fan kan jag vara självständig med en kamera i handen, jag vet inte vad jag ska göra?
Sen har vi foto och ska tydligen fota i studion. Känner mig inte pepp alls, snarare tvärtom. Jag är trött och mår faktiskt inge vidare. Min mage vill inte samarbeta.. vinterkräksjukan påväg? :(

Efter skolan ska jag alltså lägga mig en stund och vila upp mig för att försöka ta mig upp till linda för att göra mat. Kanske slutar med att vi bakar på varsitt håll så lagar vi mat en dag då båda är pigga och krya! Vi ser!

Nu måste jag gå, 4 min till döden (rörligbild lektionen igeeenn....)


hamster och gris..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0