sick oh sicko

Godmorgon.

Jag håller på att bli sjukling. Känner att tempen stiger och ögonen börjar hänga. Näsan snorar redan och min koncentrations förmåga är inte den bästa. Jag sitter med linne, väst och en stor tjocktröja och kallsvettas. Känner hur ryggen är alldeles varm men tar jag av den fryser jag rumpan av mig istället. Uew vad jag hatar att vara sjuk. Jag har inte tid med det nu!

Jag ska dock vara kvar hela dagen så jag inte hamnar efter.
Sen ikväll är det planerat in övningsköring sen sovtime hos p. Men som sagt, det beror helt på hur min kväll blir och hur jag känner mig.
ÅÅH, jag orkar inte bli sjuk nu. Missar ju NOO-festivalen också. Skit. Åh. Dö va.


Nu ska jag försöka hitta en bild från en speciell fotograf. Vår uppgift inom foto.
Tja.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0