duktig emma

Nu börjar min dag gå mot sitt slut.
Jag har gjort jävligt mycket idag! Har varit på långpromenad med gizmo, städat hela mitt rum kliniskt, rensat garderoben och kastat gamla skor m.m, köpt nya blockljus, bytt percing på mig själv, duschat och fixat mig. Nu sitter jag är vid sju på kvällen och känner mig fin. P skulle åka och köpa sushi så det är bara han jag väntar på sen börjar myskvällen.

 
Mitt nystädade rum.     Min garderob är en föredetta skrubb.....

FAN måste raka benen. VI HÖRS!

Kommentarer
Postat av: Micks, frugan

olala! så fint det blev älskling :)

2009-09-10 @ 19:14:42
Postat av: Malin

Fan vilket snyggt rum du har :O

2009-09-10 @ 19:55:16
URL: http://grassmonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0