NUSÅ

Måste rätta lite saker som jag fick kommentarer på nu.
SÅKLART tar jag inte min pojkvän före mina vänner. Jag finns där när dem behöver mig, jag vet vart jag har mina närmaste, jag ställer upp. Det viktigaste är att man finns, trots att man har pojkvän, och att kompisarna vet att man finns att prata med.
Gamla fina ordspråket, pojkvänner kommer och går, men vänner består.
You get my point, never give up your friends.

Sen, det med fest. Jag bryr mig egentligen inte om tjejer som har med sina pojkvänner på fest. Det är nog mer hur dem är på festen med honom. Förstår ni hur jag menar? Är man lite all over the place och kan vara sig själv med vänner och pojkvän, så såklart ska man vara det. Men vissa människor har en tendens att stänga in sig och bli lite av en annan person när pojkvännen är med. Det är det jag ogillar.

Nu kanske jag klargjort mig lite, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0