nervo inför det som väntar

Jag har sagt det förr och säger det igen.
LÄS DENNA BOK - 14 år till salu.
Har läst ungefär halva boken nu. Den är på ungefär 270 sidor.
Jag är helt fast i boken. Läser varje ledig minut jag får. Sannslöst vad bra den är.
Gripande och rörande. Man halvt gråter...

Jag sitter just nu och är lite sorgsen. Sakni. Det är det enda jag kan säga. Inget beskiver bättre.
Jag är även helspänd inför morgondagen. Jag ska ta livmoderhalscancer sprutan. Jag är livrädd för sprutor!
Jag grät sist jag skulle ta en. Fick hålla en kompis PLUS en lärares hand.. Och gissa vilken årskurs? JO 8:an!!
Call me pussy, men jag är livrädd dem. Jag kommer troligvis ge ifrån mig en tår eller två.
Fy. Jag kommer avlida av rädsla..
Tur att den förebyggar något större, som jag verkligen kan dö av. Lite av en skräckminskare. Typ iallafall..


Tack för att du funnits för mig idag, musiken.
Baby. I'm still here..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0