i hate them

ORKA NYFIKNA ANONYMA!

JAAAAG HAR FÅTT ÄNNU ETT SOMMARJOBB! HEY PENGAR!
Mellan 14000-16000 kommer ligga i min ficka när sommaren är slut. Det jobbiga är bara att jag inte kommer kunna göra något på hela sommaren. Jag börjar på måndag och jobbar varje vecka fram till skolan. Men pengarna rullar in, så det går bra nu!
Jag vill åka ner till stockholm och shoppa lite i slutet av Juli efter jag fyllt år. Vi ser hur det blir med det men.

Nu ska jag lägga mig i solen igen, måste bygga på brännan lite!

GOD YOU'RE GOOD
<3

Kommentarer
Postat av: matilda

nu så är jag inte anonym längre, lust att svara på frågan nu? det är väl klart man blir nyfiken:)

2009-06-23 @ 16:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0