godmorning sunshines

Godmorgon. Jag vaknade runt 9 imorse och kände pressen av att behöva gå ut med hunden. Men då ser jag gullungen bara ligger alldeles brevid mig och sover som en stock, så jag la mig och sov igen. Vaknde runt 10 och kollade till honom igen, han sov. Sen vid halv 11 var det bara att masa sig upp. Ville inte att lillen skulle kissa på sig ju!
Så jag kom nyss in och ska starx ta en skål redberries. Sen måste jag dammsuga, städa undan och välja kläder. Ikväll är det fest! Tyvärr nyktert för mig.
Mamma och pappa kommer hem idag också, helvete vad jag längtat! Haha tur i oturen är att dom kommer hem när jag troligtvis är på festen men. Vi syns imorgon min kära familj.

Nu låter det som om tvättmaskinen stannat. NYTT OCH RENT, vilken lycka!
Ha en trevlig dag.


Vart tog solen vägen? Halllåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0