hej va

God..natt?
Nu har jag äntligen kommit "hem". Sitter hos p och är så förjävla trött att det är sinnessjukt.
Har dock haft en minst sagt händelserik kväll! Började på framnäs där Lisa bjöd mig på en cider (som smakade sur saft...) Efter den tappade jag drick humöret totalt. Vi vandrade runt i stan och letade folk och så vidare..Sen resterande kväll har vi åkt bil, sett slagsmål, beställt en fetto-meny på max och mycket mer!
Vart en lugn men mysig kväll. Och det var otroligt roligt att träffa Lisa efter alla dessa månader..år..dar?
Sen Kebbe, vår tandelöse chaffis och Joel gjorde också min kväll. Tack!

Nu ska jag starta en film och invänta min fulla pojkvän och hans pojkvän.
Ses va.


Min pojkvän med sin pojkvän


Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack så mycket för kvällen, va som ett tag sen! :)

Men får ursäkta de lite konstiga avslutet.

Take care nu ;)

2009-08-08 @ 04:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0