just say hey

Godmorgon babes!
Nu sitter jag på jobbet än en gång.. Ska snart ta tag i dagens "sysslor". . va. ja.
Igår blev det stranden med babe, kassman, frida, persson och jens. Fyllde en barnpool och hade brevid där vi låg, haha! Ska lägga in bild på den senare så ni får se! Och i den låg alla..utom jag..lite nu och då. Jag, som i självaverket inte är någon större badkruka, doppade inte ens tårna. Nej usch, molnigt var det ju :(

Vart är den förbannade solen som de lovades? Skulle det inte bli strålande idag........? Ehe.
Ser då inte ut som så, just look outside!

Hörrrrrenini, vad vill ni se mer utav i min blogg?
Ge mig något att jobba med...:)
Var det bara jag som kom och tänka på dendär 3 reklamen nu? Låten där :Ge mig nått att jobba med..blablabla"?

Nej back to work! JAG HAR EN HÖG IDAG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0