min älskling - ♥

min mikaela.
jag tänker på dig varje dag.
finns ingen jag gråtit över så många gånger som jag gråtit över dig
jag har sagt det förut och jag säger det igen:
mikaela är jag och jag är mikaela

jag ska sälja min snowboard nu snart och då blir jag 2000 kr rikare
då ska jag spara varje penning till en liten tripp till dig!
då ska vi shoppa, myshoppa alltså, fika, jag ska träffa äkta skåningar och vi ska vara med varandra!
AH. jag längtar redan.

älskling du är bäst
du är underbar, även om du är allt för många mil ifrån mig
är du ändå min bästa vän!
nu och alltid

i love you

(nu fick jag detta att låta som ett dåligt kärleksbrev men, hehe)



vi är så fula
att vi blir vackra


Kommentarer
Postat av: Micks

men babe.. jag blir ju tårögd!

jag älskar dig gumman!

och jag vill träffa dig så jävla mycket!!!



sakar dig och älskar dig

du är jag och jag är du.

föralltid..



<3

2008-10-30 @ 16:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0