the worlds greatest

Jag hade nog the time of my life igår. NI MIN KLASS ÄR UNDERBARA!
Och tack så grymt mycket till Daniel som fixade allt. Du gjorde kvällen mer än värd.
Det blev grllning, "stripp"fotboll, drickande, jag-har-aldrig (vilket stannar i vår klass, haha), dans och kattmys!
Personligen tycker jag nog detta var den roligaste klassfesten hittils.

Jag blev fett retad av P när han kom hit igår kväll. Det började med "hej fyllo" och slutade med "hur mår du egentligen......?" Eftersom jag skrattade åt allting som sas eller gjordes, haha.


Markus var livrädd om sin bacardi och sin krusbärsdricka!


Oskar efter "stripp"fotbollen. Så går det när man får mer än 5 prickar....


Gör er glada min = BILDEN


Gör er arga min


Gör er sura min.... sen skulle vi göra Vår kåta min...hur fan ser man ut när man är kåt? haha




Julia och vår älskade barnvagn


Det kallas skärpa...?


Cutie


Alltid en toabild..




Det kallas ös! Denna bild får avsluta

Som ni ser hade vi en underbar kväll. Tack älskade mp2!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0