Söndag.

Mysmorgon med proteinpannkakor och frukt, sedan en promenad till staden med pyret för att köpa proteinpulver till vårt bars-bak!
Blev sedan en sväng på gymmet där jag körde ett löppass, blev 2km löpning (hjälpte sedan Pontus att passa på bänkpressen), sedan körde jag drygt 10min på crosstrainern då alla löpband var upptagna. Sedan sprang jag 8km till på löpbandet innan jag körde ett mag-pass! Gick grymt bra idag då benen kändes väldigt lätta vid löpningen och magövningarna gick lättare än tidigare!

Nu är strax grytan klar och sedan ikväll ska vi smaka våra hemmagjorda proteinbars. Tjuvsmakade dem med choklad och NJA! De går ner, men ingen höjdare, haha. Hoppas de med pistage och honung är godare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0