Sjukligt ont!

Jag har sådan sjuk träningsvärk i mina ben och rumpa att jag knappt kommer ur sängen! Satans skönt dock också måste jag säga, bara av att veta att passet i måndags verkligen tog!
Igår iallafall gjorde jag kotletter, potatis, sås och sallad till middag! Inte världens nyttigaste mat, men gott var det!
Receptet på exakt hur jag gjorde finns på Google! Det var ett recept från Per Moberg på fläskkotletter med champinjonsås och potatis. Kolla in det!

Och idag tog jag sovmorgon och började dagen med en skål havregrynsgröt med rågflingor, pumpakärnor, linfrön, solrosfrön och blåbär. Smarrigt! Och nu blir det långpromenad med pyret innan jag drar på gymmet och kör armar.. Känns tungt, men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0