Härliga onsdag!

Började dagen med havregrynsgröt med gojibär, rågflingor och linfrön sedan iväg till gymmet! Blev ett armpass idag och lättare uppvärmning på 10min (2km). Armpasset gick bra även om det blev lite stressigt med tiden eftersom mamma var med och skulle till jobbet efteråt! Men hann med allt jag skulle, även om jag gärna haft lite mer tid på mig så jag kunde köra fler reps på vissa övningar. Men men! Var så mycket roligare att ha med mamma, så träningen blev bättre bara av det!
Sedan blev det mage, såklart! Haha.

Och nu har jag nyligen kommit in från en och en halv timmes skogspromenad med Giz och pyret! Var jätte härligt och båda hundarna skötte sig jätte fint och lyssnade riktigt bra! Och nu ligger dom trötta och nöjda, en i vardagsrummet och en i hallen. Gullisarna.

Och i eftermiddag händer något kul! FÖRHOPPNINGSVIS! Är väldigt spänd och förväntansfull. Mer får ni veta sedan!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är så jäkla duktig!! Har sagt det förr o säger det igen - sjukt snygg kropp!

2013-01-23 @ 20:05:22
URL: http://Elles.devote.se
Postat av: Elle

Vad du är duktig med kosten och träningen! :)

2013-01-24 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0