Fredag

Det är fredagkväll och jag har nyss käkat middag. Jobbade från 11-18 och sedan åkte jag på gymmet och körde ett lättare bröstpass samt cardio. Skulle egentligen vila idag med, men ångrar verkligen inte att jag körde ett pass ändå! Och imorgon blir det ben/rumpa med babe efter jobbet! Då ska det göras squats uta' bara fan!
Sedan söndag blir det också ett pass. Förhoppningsvis ett löppass eller intervaller. Blivit lite lat på intervall-delen så måste komma igen!

Förresten, snart har jag klarat första månaden med nyttig mat och träning och jag kan räkna på en hand de få gånger jag ätit onyttigt (popcorn). Lider inte än, även om lite sega ostkrokar lockar ibland. Men kvargsmooties är rena lyxen det med, så jag klagar inte!

Det börjar hända litelite på lillkroppen. Framåt går det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0