Första januari och löften.

Pigga idag? Vi tog sovmorgon, men sedan pigga och glada! Tog en tur och tränade hunden, sedan storhandling och gym-debut för året! 2013 ska bli mitt år! Mitt hälsosamma och nyttiga år. Fan ta alkohol, fet-mat och lathet. Nu ska jag, med hjälp av babe, komma igång ordentligt!
Imorgon står väckaren på 07.00 och då blir det promenad för att sedan dra min feta röv till Energihuset. Där kör jag första månaden, innan jag vågar sätta min fot på Brux bland de riktiga grabbarna! Haha.

Nyårslöften?
- Äta nyttigare och mer regelbundet
- Träna 4ggr i veckan plus promenader med hunden
- Spara mer och slösa mindre
- Uppskatta det jag har
- Köra en lydnadstävling med hunden
- Njuta av livet


Kommentarer
Postat av: Anonym

Spännande! Kan du inte skriva ut ngt recept sedan? :) På ngt nyttigt?

2013-01-01 @ 22:06:25
Postat av: Karin

Skriv ut nått nyttigt recept och skriv om träningen, hur du får motivation och vad du gör osv. :) lycka till!

2013-01-07 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0