Progress.

Det är ganska precis ett års sen mellan bilderna. Jag har haft ett relativt aktivt och nyttigt liv sedan januari förra året. Gymma gjorde jag jan-feb/mars -12 och sedan blev löpning min favorit träningsform och det körde jag aktivt större delen av våren. Sedan kom hunden!
Så sommaren bestod av en heldel långa promenader, vandringar och löpning (utan hund). Och så har det sett ut istort sett tills i januari i år. Jag och Mari har sedan våren -12 varit riktigt duktiga på att ta våra långa promenader och det tackar jag för.
Men i december -12 bestämde jag mig för att ta tag i gymmandet igen och sedan första Januari har jag tagit mina vanliga långpromenader och kört på gymmet 5-6 dagar i veckan, förutom förra veckan då alla hundkurser kom ivägen. Jag tar en dag i taget och försöker ha rimliga mål inom både maten och träningen och än går det så jävla bra!

Jag var varken stor, tjock eller riktigt otränad förut. Men jag känner mig snyggare, orkar mer på träningen och mår definitivt bättre både inombords och utanpå. Men för att inte ha levt under någon hård diet, ständigt gymmande eller orimliga mål är jag otroligt nöjd över hur min kropp blivit på ett år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0