Kill them arms.

Idag blev det upp halv 8 och åka och storhandla, sedan en långpromenad i skogen med mamma och hundarna. Var sjukt skönt ute och jätte vackert! Sedan var det bara hem och byta om innan jag och babe drog på gymmet för ett armpass!
Började passet med 5km löpning i bra tempo och ca 430kcal bortbrända. Sedan körde vi ett riktigt bra armpass där jag ökade i xantal övningar! Kändes så jävla bra och jag älskar då passen går så bra som idag!! Sedan mage som avslut då vi testade på en ny magövning som tog bra som fan! Lite dryg var den, men kändes gött efteråt!

Och nu är jag strax klar med städningen av vardagsrummet, sovrummet och toan sedan hade jag tänkt kollapsa i soffan resten av kvällen. Det är trots allt min lediga onsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0