Helgen

Lördag var det jobb och sedan Melodifestivalen och QX gay-galan på tvn. Bara allmänt mys med min fina.

Och idag då, söndag. Jag tog en härlig sovmorgon och sedan drog jag iväg på gymmet och körde veckans cardio-pass. Blev 5km löpning, 20min på trampmaskinen och 15min cykling. Ca 800kcal bortbrända och det dämpade min ångest rätt bra. Tryckt i mig både chips och godis i helgen..

Men imorgon börjar en ny vecka och nya tag. Startar den med jobb sedan ett bröstpass med babe direkt efter jag slutat. Hoppas på ett lika bra pass som förra veckans!!


Kommentarer
Postat av: Elle

Kollade på HMs hemsida och såg denna, tänkte att den skulle passa hos er :) http://www.hm.com/se/product/10305?article=10305-A

2013-02-11 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0