Mattes pyre.

Jag kämpar, gråter, sliter mitt hår i frustration..tills nu. Nyss. Nyligen.
Glädjen, lyckan, leendet man får efter att man lyckats. Så känner jag nu.

Ett intensivt halvår har vi haft, minst sagt. Med fighter, tårar och ge-upp-tankar. Men idag, efter vår tionde kurs hos Susanne, kände jag att 'jäklar vad vi gjort det bra. Se hur långt vi kommit'.
Jag har fortfarande en lång väg kvar, men hela jag blir starkare av varje framsteg vi gör och gjort.

Nu har vi för första gången sen valpkursen, en kurs ihop med andra hundar i helgen och jag tänker gå in med huvudet högt!


Kommentarer
Postat av: Lena

Med världen sötaste, underbaraste Loco!
Lycka till!

2012-09-13 @ 07:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0