PROMENAD.

Imorse tog vi en promenad med Emelie och hennes kompis! Det blev nästan ett hunddagis, haha.. Två staffisar, en rottis, en finsk lapphund och mitt lilla monster. Men det gick bättre än väntat! Inte alls mycket buffande eller dragande. Han var superduktig!

Sen har vi storhandlat och hämtat Mattias. Och lite senare ska jag och pyret till hundtorpet och träna lite! Hoppas att Mari och Nelly vill följa bara!

Förresten!! Jag tackar gudarna för att mina långpromenader och den lilla gymträning jag kör gett resultat! Jag har nog aldrig känt mig så fit som jag gör nu! Så jäkla skönt, haha.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken jädra kropp du skaffat :D typ to die for! :)

2012-05-17 @ 20:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0