One the road again!

Vi är snart i huvudstaden och Connect Hotell. Ikväll blir det lugna gatan med familjen och farmor och farfar framför melodifestivalen, eftersom vi ska upp runt 4-5 imorgon, uuh.

Sitter iallafall utbredd i baksätet i farmor och farfars bil med massa tidningar i knät. Nyss druckit en hallon/kiwi youghurt också, så mätt IBK belåten är man.

Det känns så konstigt utan min karl.. Rätt bra med ångest har jag. Fick ju knappt nå pussar innan jag åkte, då bakisandedräkten hans inte var den bästa (haha). Men två veckor, det är inte så länge, som tur är.
Jag älskar dig iallafall, Pontus! Pussinussnuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska ni åka? :)

2012-03-03 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0