Förändring.

Imorgon anmäler jag mig till FitnessFighten Februari ut. 28 dagars intensiv träning och helt annan kost. Jag har inga förväntningar och sätter därför inte upp några mål, men jag är så förbannat taggad. Börjar lätt nu dessa få dagar innan med promenader/springning på 3-4 kilometer för att komma igång. Har som suttit på arslet sedan.. ja..förra sommaren? Jag, Pontus, Sofie och förhoppningsvis Angelica ska köra på detta. Så i veckan ska jag anmäla mig till detta, köpa träningskort på Brux, köpa nya träningsskor och några linnen/tshirts. Jag är supertaggad! Så jag hoppas ni står ut med att bloggens innehåll kanske kommer bli lite enformigt ett tag. Nu ska jag gosa med gosigaste kissekillen (Niko).

Kommentarer
Postat av: Sara

Kan du skriva allt om dieten? och hur mycket ni ska träna och vad? :)

2012-01-25 @ 12:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0