Precis så är det.

Klarat 20 dagar och visst, träningen går bra men jag mår inte helt hundra. Trodde jag skulle bli piggare, men snarare tvärtom, tråkigt nog. Maten är helt okej, men tröttnat fruktansvärt på den nu på slutet. Inte ätit så mycket som man ska, ätit fel tider och ibland fel saker (typ frukt på kvällen).
Jag fixar inte att leva såhär. Nyttig i all ära, det kan jag leva med, i lagom mängd.
I dagsläget får jag dåligt samvete då jag äter frukt till kvällsfika, tar smör på mackorna, dricker mjölk.. Det ska man inte behöva ha.

Jag ska försöka ta mig till gymmet efter jobbet och köra styrkan som uteblev imorse, men just nu är jag mer gråtfärdig att jag misslyckats, än taggad att fortsätta.
Det tar så jävla hårt på mig idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0