Fredagsmys.

Har jobbat några timmar ikväll och sedan haft fredagsmys hos mamma och pappa. Gjorde något taco-grejs, frukt och morötter, asgott iallafall.
Sen visade jag och Loco mamma vad duktig han blivit på "ligg"!

Är jättetaggad på att börja valpkursen nu som startar i början på Maj. Vi ska träna på bra innan dock, så han inte är helt ute och cyklar då vi kommer dit, haha.
Och jag hoppas innerligt att han gillar agility sedan. För det är så roligt! Vi får dock inte börja hoppa, gå vippbräda eller andra mer avancerade utmaningar förrän han är över året. Men lite tunnlar och slalom-hinder ska vi testa! :D

Nu ligger iallafall jag och ser film medan båda mina gokillar sover. Blir jobb både imorgon och söndag för mig, sen väntar en rätt lugn vecka. Skönt ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0