Ja, jag ska skaffa en dagbok.

Vem kan bära upp en kort frisyr? inte jag iallafall. Det ser förjävligt ut och jag har förlorat allt vad kvinnlighet var. Med photoshop och en pose kan jag säga "helt okej ändå" men när kameror fångar oberedda ögonblick inser jag hur ful jag verkligen är. Det är inte roligt, och inte ens en gnutta lustigt. För på en sån redan dödligt osäker person som jag blir detta ingen bagatell, det blir världens grej! Det förstör mig.

Fan, jävla dagbok detta blivit. Förlåt. Ska skaffa mig en riktig dagbok och fortsätta min dystra livsuppfattning där..

Kommentarer
Postat av: Porrkatten

Jag vet inte om det kan hjälpa överhuvudtaget, men jag tycker du bär upp din frisyr alldeles utmärkt. Jag blir avundsjuk, och du ger mig en lust att bara klippa av mitt trassel i ett försök att se lika fin ut som du gör.

Man behöver inte ha långt hår för att vara kvinnlig, och det växer ju. Fortare än man tror. Det har du säkert fått höra tusen gången förut redan, men det är så det är. Jag klippte av mitt långa hår för ett tag sedan och tyckte det blev så fult, så helvetes fult. Men nu när jag vaknar på morgonen så inser jag att det har ju växt hur mycket om helst, och det tog inte så lång tid som jag befarat. Snart är det lika långt som det var innan jag kapade av det.

Ta hand om dig och låt ingen någonsin tro att du är något annat är förjävla fin, speciellt inte du själv.

2011-11-02 @ 21:00:09
URL: http://porrkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0