OFATTBART

Det har tagit två år att bestämma en träff med mina fina i Sundsvall. Två år!! Jag och Elina satt och pratade tidigare om när vi faktiskt sågs sist. Vi kom fram till att det var närmare två-tre år sen vi sågs! Det roliga är att vi minns exakt hur sista gången vi träffades var, haha. Då hjälpte jag Elina med urtagning av hennes löshåret och sen var vi på en hemma fest, därefter fick jag ta hand om min fulle vän Staffan som spydde efter väggarna, haha. Sen sov jag på Antes soffa! Sjukt konstig kväll, men jävligt roligt att både jag och Elina minns det. Åh, och nästa helg ska jag dit!!!

Så nu håller jag på att längta ihjäl mig! Helt sinnessjukt vad kul det känns!


!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0