BAKE A CAKE

Jag verkligen älskar mitt jobb. Har superbra arbetskamrater och en suverän chef! Det är sjukt roligt där varje dag, under stress eller i lugnet. Vi har stamgäster som avgudar det vi gör, ger oss komplimanger och beröm. Det lyser behag i deras ögon och det är nog det bästa med detta jobb. Att servera folk som uppskattar oss för vårt arbete.
Och att baka kan vara så kul?! Idag bakade jag chokladbiskvier på caféet som blev kanon! First try! Så kom in på Reuterdahls och köp mina biskvier!

Åkte även till mamma på jobbet efter jag slutat för att ge henne en. Hon älskar nämligen biskvier! Så varsegod bästa mams. (Hon blev superglad och tyckte de var skitgoda, vilket även min andra provsmakare tyckt!) Tummen upp för det!

Dags att hoppa till kojs snart. Mina bebisar sover redan ♥

Kommentarer
Postat av: josie

Åh jobbar du på Reuterdahls, jag älskar det stället! Lätt bäst fika i stan ;) förstår att det är sjukt kul att jobba där, skulle jag med vilja göra! :o

2011-03-14 @ 12:11:26
URL: http://thejosie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0