Och där fick julen gå ut.

Idag har jag plockat bort julen, och gjort om lite. Är lite missnöjd med vardagsrummet, då jag vill ha fler stora kuddar i lite färg, samt något mer dekorativt (inte ljuslyktor..) i fönstren. Sen vill jag att vårt barbord och stolarna ska komma! Mycket pågång nu..
Men nästa detalj som ska införskaffas är faktiskt kuddarna. Men vilken färg ska jag köra på? Nämligen tänkt köpa kuddar i indiskt stuk, och då är det ofta många färgnyanser på dem och jag vill försöka följa en viss färg i hela vardagsrummet sen. Men vilken?
Funderat på turkos, grön eller beige/brun.


Kommentarer
Postat av: Lena

Wohooooo!!!! KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!!! Olika färger, Indiska, paljetter och bling, lila, rosa, turkos, rött!!

Fönstren... Det givna svaret är ju blommor, vännen! Jag ska odla en porslinsblomma på båge till dig!

Kramen!

2011-12-29 @ 07:19:00
Postat av: Therese

att ha prydnadskuddar i starka färger som turkos och lila/plommon är alltid snyggt och stilrent om det är ljust i det övriga rummet :)

2011-12-29 @ 08:43:51
URL: http://liteochtill.devote.se
Postat av: Elin

tråkigt att införa julen i hemmet så tidigt så man tar bort den innan nyår. alla väljer själva men ja, varför vrida på 'dygnet' liksom?

2011-12-30 @ 12:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0