HUVUDSTADEN

Nu är vi hemma efter en grym helg i huvudstaden! Snacka om att det blev en händelserik vistelse...
Fredagen då vi var på Grönan och skulle se Hoff blev det inte riktigt som vi tänkt då jag, efter en timmes knuffande, inte orkade mer. När Hoff spelat en eller två låtar fick jag en panikattack och sprang mot utgången. Kunde inte andas, kände bara hur hjärtat slog fortare och fortare och tillslut vek sig benen. Tur som var fick Pontus tag i mig snabbt och hjälpte mig ut ur människohavet! Ch och lisa också för den delen, tack!
När jag lugnat ner mig blev Pontus sämre och svimmade i omklädningsrummet men han blev bättre tillslut han också! Sen träffade vi såklart Kissie också, som Pontus var tvungen att fotas med, haha!
Sen blev det en sväng på Gamla stan där vi hittade världens mysigaste bar med världens härligaste bartender!

Lördagen blev det stan sen utgång! Bartendern Eddie följde också med ut, vilket var skitkul! Haha, sen att vi gick runt på Stockholms gator mellan 2 och 6 på morgonen var väl en annan historia. Kul hade vi iallafall!

Bilder kommer senare, men helvete vilken lyckad helg det varit! Ojoj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0