IKEA

Igår var hur som helst jag, babe och mina föräldrar på Ikea. Vi stor shoppade allting till läggan och ändå ligger vi plus på ekonomisidan!!!


Vi fick med oss detta sjukt snygga vitrinskåp som man sätter fast på väggen!


Vardagsrumsbord



Vi fick även med oss:
4 badhanddukar
6 små handdukar
3 blockljus
200 värmeljus
Strykbräda
Förvaringslåda
Gardiner
Lakan
Muggar
Ölglas
Tillbringare
Pastaburk x2
Prydnadsstenar till tex krukor
Kökshanddukar
Fejkblomma
Vas
Verktygslåda

Jag tror det var allt, men har säkert missat något!
Är iallafall sjukt nöjd med alla köpen, och hade förövrigt en sjukt härlig dag också! Och jävlar vad pizzorna man kan köpa på Ikea är goda, haha! 45 kr och jag och babe fick en mindre middag för två, plus dricka haha.

Och en sak till, vi kommer högst betala halva hyran denna månad. Förmodligen inte ens så mycket eftersom vi inte får flytta in förrän han kommer hem, vilket är efter den 13onde. Känns pissigt men samtidigt rätt skönt eftersom vi sparar minst 2000 kr!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0