KLÄDLÖS!!!

Svar: Min baldejt är Oscar Sjöberg :)

Nu sitter jag hemma med en papperslapp i näsan och förfrusna fingrar och tår och väntar på att tvättan ska bli klar. Jag är helt jävla klädeslös..:( Jag har en mjukisdress, två skjortor, två byxor, två tshirts, en kjol, två shorts och en byxdress.. HELA MIN GARDEROB ÄR I TVÄTTEN!!
Jag håller på att avlida och det gör inte saken bättre att min näsa verkar ha mens, plus att jag är spänd inför betygssnacken imorgon. Idag fick jag bra respons och bara vgn och mvgn, så jag är helnöjd!

Nu ska jag dra på mig mina gröna mjukisar och en fet jävla tjocktröja sen bara dö. Klockan 00.00 ska jag dock ut och ränna igen, för då ska vi skåla!!

Kommentarer
Postat av: :D

hoppas de kommer bilder från balen senare:)

2010-06-02 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0