JAG LEVER

Jag har under denna vecka utan bloggning
- Flyttat
- Börjat jobba


Jag har inte haft tid eller möjligthet, då vi inte har något internet i läggan, att blogga. Vi flyttade i tisdags och har nästan fått ordning på allting. Lägenheten är hur fin som helst, med ljusa tapeter, stora fönster mot kvällssolen och alldeles lagomt rymlig. Jag trivs skit bra i den!
Bilder ska ni få såfort jag fixat internet eller åker hem och lånar datorn. Ha tålamod!

Hur som helst så hade vi inflyttningsfika i lördags då släkten kom på dagen och massa kompisar kom på kvällen! Måste tacka min älskade vän Linda för den UNDERBARA chokladen vi fick, haha!

Just nu sitter jag på jobbet och har precis fått lönebesked och jag fick EN KRONOA högre lön än förra året, haha, HURRAY. Dessutom fick jag veta att jag har gratis träning på Brux under tiden jag jobbar här! Så jävla skönt! Så imorgon efter jobbet ska jag ta en tur och träna, och hoppas på att middagen står på bordet när jag kommer hem ;)

Nu ska jag fortsätta läsa bloggar och knappa runt på facebook! Puss


Kommentarer
Postat av: :)

vart jobbar du?

2010-06-21 @ 12:44:46
Postat av: elin

vart jobbar du? :)

2010-06-21 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0