SVAREN

SS om Frågestund!:
vad tycker du är det bästa att göra när man är sviken och förkrossad?
säg 3 snygga killar i övik? ;) förutom pontus då! he he

Svar: Det bästa att göra är nog att försöka tänka bort varför man mår så. Göra annat helt enkelt. Och man ska aldrig försöka hämnas på den som svikit en, även hur lockande det än känns. Bättre att försöka visa sig starkt och gå därifrån med huvudet högt. Visst, det kan vara jävligt svårt vissa gånger, men det är det bästa man kan göra.
Finns en frisör i stan, blond, rätt långhårig som ser väldigt bra ut! Han har dessutom jävligt härlig men enkel frilla som jag gillar skarpt!
Hm, jag kommer inte på någon annan såhär på minuten.. Såfort jag kommer på två till skriver jag dem! Just nu står det still.


Anonym om Frågestund!:
är du bisexuell? du skrev det för jätte länge sedan.. :)

Svar: Nje, jag är inte bisexuell. Jag skämtade om det mycket förut när jag och Mikaela var som närmast, eftersom vi sa att OM vi inte hittar vårt livs kärlek skulle vi bli tillsammans. Men nej, jag är hetro.

Anonym om Frågestund!:
tänker du spara ut din sidecut eller ha kvar den?

Svar: Jag älskar min sidecut och tänker behålla den så länge som möjligt. Tycker dock det är lite tråkigt att det blivit en sorts trend att raka halva skallen, då jag gjorde min sidecut när nästan ingen hade så.

Anonym om Frågestund!:
hur gammal var du när du förlorade oskulden?

Svar: För liten. Jag var tretton. Skulle fylla fjorton bara några veckor efter. Och jag är fan inte stolt någonstans.


Anonym om Frågestund!:
Hej :) söt du är förresten! Men en sak du måste ändra är texten där man ska trycka för att kommentera. Nu har du vit färg på texten där det står "kommentera" så det var lite svårt att hitta till kommentarsfältet när man inte såg, hoppas du fattar vad jag menar =)
Jag har iaf lite frågor!

Hur mycket pengar lägger du ut per månad på kläder?
Vad tjänar du i sommar på ditt jobb?
Har det varit positivt eller negativt för dig och Pontus att flytta ihop eller har ni det fortfarande likadant som förut?
Ska du plugga vidare till hösten eller jobba?

BRA BLOGG!
Svar: Jag lägger kanske en tusenlapp på kläder varje månad. Just nu beror det på hur mycket jag får över efter alla utgifter med lägenheten och liknande är betalda.

Jag tror jag kommer tjäna någonstans runt 36.000 denna sommar.

Jag tycker det har varit lite både och. Såklart att det blir småtjaffs om disk, städning m.m eftersom ingen vill ställa sig och agera hemma fru direkt efter en heldag på jobbet. Men till stor del har det bara varit skönt och flytta då vi får bestämma allting själv och verkligen vara bara vi. Det var verkligen värt att flytta!

Jag ska jobba här på Sekab framtill den 13 Augusti, sen jobbar jag på Fjällräven Center under hockeysäsongen. Jag hoppas även på att jag får ett svar från ett annat jobb jag sökt. Så, jag ska jobba.


P om GODMORGON:
EY! du ville ha någon fråga att fundera över.
vilket är ditt bästa minne med mig? :D

Svar: När vi var i Sollefteå förra midsommaren! Då vi offeciellt blev tillsammans, första offeciella pussbilden på oss samt massa annat mysigt som hände då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! kom lite sent med en fråga men hoppas du kan svara på den ändå. Läste här i lägget ovan för att du ska jobba på fjällräven center, är bara lite nyfiken. vad ska du jobba med?

2010-07-27 @ 17:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0