I'VE GOT PLANS

I sommar blev det inte heller någon festival-sommar. Nejnej, jag jobbar istället.
Dock är jag rätt nöjd då jag hunnit flytta hemifrån, börjat spara till en utlandsresa plus skaffat jobb till hösten.
Känns som om allting flyter på ganska lätt nu.

Förutom att jag suger på att fiska då jag alltid lyckas fastna i vassen eller som förrgår, i ett jävla träd?

Och hörrenini, igår började jag sy! Har massssor med jeans hemma som ska bli shorts! Pontus fick sig ett par igår, som de är görsnygga!



TTYL..ha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va kul att du fixat jobb till hösten, vad är det som gäller:)? JC :D?

2010-07-16 @ 13:20:15
URL: http://mnordmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0