TJA

Idag skjutsade jag p till stan eftersom han skulle söka jobb. Jag har förresten kommit på att jag inte kan parkera!!! haha. Helvete vad dålig jag är. Höll först och främst på att köra in i väggen i parkeringhuset. Sen stod jag snett och vint och åh. Hade p inte varit med hade jag åkt därifrån. Han fick vägvisa mig hur jag skulle vrida ratten och sånt...haha, vem är det egentligen som har körtkort? eh.
Sen åkte vi på brux och tränade någon timme sen solning sen hem. Nu sitter far och p och ser hockeyn medan jag och mor varit ute på promenad.
Stinker svett efter solningen och ännu mer svett efter promenaden så nu kallar duschen!


Ska försöka knäppa någon bild senare om jag orkat göra mig iordning lite. Gått som en lurk hela dagen haha.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0