RED OR DEAD?

God förmiddag. 
Har precis kommit från stan. Fyndade inget idag men troligtvis imorgon! Har hittat mina balskor och en vårjacka som var på rea. Kanske lite tidigt ute men man måste vara i tid säg! 


Orkade inte vända bilden
Nu är bara problemet.. jag måste lära mig gå i dem. Eller FÖRST, köpa dem. 


Har dock beslutsångest. Röd eller svart? P var helt emot den svarta eftersom jag ser ut som alla andra då.
Han gillar mig udda.


Jag är smått in love

Jag och p fikade förresten också och han bokade klipptid. Imorgon börjar skolan och jag är faktiskt pepp. Jag och Linda har så jävla mycket idéer och annat inför mässan så vi håller på att sprängas!

Nu ska jag hjälpa mamma med tvätten. Kommer förresten bild på mina nya fingerlösa vantar som jag fick av farmor idag. Så jäkla sköna!!

Kommentarer
Postat av: linnea

Du var jättefin i den röda :) Jag önskar bara att jag kunde köpa någon färg någon gång, men det blir alltid samma sak... man köper plagget i färg istället för i svart, har det några gånger sen ångrar man ihjäl sig att man inte köpte i svart för man är så trött på färgen! haha, men om jag var du skulle jag köpa den där i rött :)

2010-01-06 @ 16:01:30
URL: http://elles.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0